Spite 7

input.onButtonPressed(Button.A, function () {

    Ark.move(-1)

})

input.onButtonPressed(Button.AB, function () {

    Ark.turn(Direction.Left, 90)

    for (let index = 0; index < 4; index++) {

        Ark.move(1)

        basic.pause(500)

    }

    if (Ark.isTouching(Cel)) {

        basic.showIcon(IconNames.Heart)

    } else {

        basic.showIcon(IconNames.No)

    }

    Ark.delete()

    Arcoszlop = randint(0, 4)

    Ark = game.createSprite(Arcoszlop, 4)

})

input.onButtonPressed(Button.B, function () {

    Ark.move(1)

})

let Arcoszlop = 0

let Cel: game.LedSprite = null

let Ark: game.LedSprite = null

let Arcoszlop2 = randint(0, 4)

Ark = game.createSprite(Arcoszlop2, 4)

let Celoszlop = randint(0, 4)

Cel = game.createSprite(Celoszlop, 0)

let szunet = 2000

let szlepes = 100

basic.forever(function () {

    Cel.move(1)

    basic.pause(szunet)

    if (Cel.isTouchingEdge()) {

        Cel.ifOnEdgeBounce()

        if (szunet < 100) {

            szlepes = 100

        }

        if (szunet > 2500) {

            szlepes = -100

        }

        szunet = szunet + szlepes

    }

})